Jenis -Jenis Siput


Siput dekat Malaysia Darul Kelakar ni ada bermacam-macam jenis. Ada yang boleh makan, ada jugak yang boleh tengok je, ada yang halal dan ada yang haram( Siput Babi).


1. Siput Sedut


Oleh kerana sekarang hampir masuk waktu tengah hari, abang nak bagi cadangan dekat korang untuk makan apa. Siput Sedut, Ye, siput yang boleh sedut-sedut tu..







2. Siput Sakit


Abang bukan suka sangat cerita pasal kawan abang ni, tapi perangai dia ni bangang sangat sampai semua benda tersalah cakap. Spm dulu dapat 8A. tapi perangai macam unta.





3. Siput Laut


Bini kawan abang mengidam nak makan siput laut, ada siapa-siapa tahu nak dapat kat mana? Ini serius!!. Siapa dapat tolong abang, abang bagi hadiah anak kura-kura.





4. Siput Besar


Abang baru lepas balik dari hospital semalam, melawat kawan abang, baru masuk ICU sebab buat teka-teki bangang. abang tak buat jahat sangat, cuma letak minyak masak dalam vape dia aje. 3 minggu kena tahan wad.





Korang mesti sakit hati kan baca post kali ni? mari abang tolong.




7 comments :

Yana Libra said...

hehe..kreatif

Mrs. A said...

Memang pun ngeh! ngeh! ngeh!

Amirul Amir said...

ni pun lama dah tak berblog

DRAMATIC UNIQ said...

hehehehehee... siput pun boleh buat cerita... :)

jalan-jalan singgah sini.. nice blog...!

Muhammad Faizal said...

siput sedut ek?? sudutzone.blogspot ni jenis siput ek?? hihihihi

Amirul Amir said...

haha, tu pun boleh kira siput jugak, siput sudut

Poker Online said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment