Jenis-jenis Kutu Yang Terdapat Di Malaysia



1.Duit Kutu
Kutu ni la yang paling bahaya sekali, tiap-tiap kali cukup masa, dia kutip duit, Kutu ni biasanya ada 2 tangan dan 2 kaki, dan pakai baju lawa-lawa.






2. Kutu yang Haram
Kutu ni biasanya orang jarang sebut, tapi adik beradik dia orang selalu sebut( jangan tanya aku apa dia adik beradik dia ni) , Kutu ni sama jugak, ada 2 kaki dengan 2 tangan, saiz dia kecik sikit jika dibandingkan dengan kutu-kutu yang lain.







3.KUTUpat
Kutu ni sangat femes time raya, lagi sedap kalau digandingkan bersama-sama dengan rondang daging. Kutu ni besar sikit dari kutu harom dan kecik sikit dari orang yang kutip duit kutu, Kutu ni tak ada tangan dengan kaki, tapi dia ada magic, kejap ada, kejap tak ada, lesap masuk mulut orang, jadi, anda perlulah berhati-hati dengan kutu ini!







4. Kutu Embun @ Kutu Jalan @ Mat Kutu 
Kutu ni sangat senang nak jumpa, selalu ada kat tepi jalan, dia akan hilang bila nak dekat-dekat subuh, Kutu ni biasanya berkumpul banyak-banyak, Kalau anda berjumpa dengan kutu ini, saya sarankan anda pergi dekat dengan kutu ini, dan azankan di telinga kutu ni sekor-sekor.







5. KUTUnggu jandamu-Irwanshah
Kutu ni aku tak nak komen banyak, punya ramai gadis-gadis di luar sana, janda jugak kau nak cari.



25 comments :

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! yg last paling takley blah

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualikum....taki,

huhuhu.. baca sambil tergelak...

pls: kelakar2... hehehe macam2 ader...

mselim3

budoxe lee said...

wakakaka lawak tol kutu2 ni, nice bro

trah zain said...

haha.. teringat zaman baca komik dulu..
kelakar ^^

chicken_floss said...

hehe..ku tunggu jandamu eh?;p

Yumida Huda said...

lama x dgr irwansyah nyanyi
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

siti zahara said...

kutu2..hehehe

Sally Samsaiman said...

terus gatal kepala...hahaha...ada kutu jugak ke..? :P

Zaza said...

kikiki... kutugggu jandamu ;) haha

asha hana said...

ku tunggu jandamu?? hahahha.

S.K.A said...

ha3..kutunggu jandamu tu terbaik..ha3 pun boleh =)

ima salsuzaima said...

kutu?? haha.. kutu no 2 best.. ekeke

Kenit Cinonet said...

terasa terus gatal di kepala ni..gara2 baca kisah kutu kat sini hahahahaha :D

el said...

byk2 kutu..hang kutu ape?
ha eden tau..hang sure mat kutu..tu tu tu hang ckp tu janda hang hahahaha..nice dow

sha (chirp chirp) said...

haha. kutunggu jandamu~

Azza Afdzal said...

KUTUnggu duda mu xda ek?? haha

Nisa said...

Menarik dan lain daripada yang lain lah blog ni.

Hafiza AizZawa said...

hehe.. kutu pun ader cite..

cemomoi said...

dolu-dolu kalu orang tua marah, dia sebut 'kutu berahak', kira macam mat rempit punya profesyen la

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amir... yg last tu xleh blah ok.... haha

Nur Fannun said...

best la...nsib xcite kutu yg dkt kepala

Montana said...

hahahah kutu masak merah

Mime MF said...

haha byk betul kutu kt malaysia ni..tp kutu duit paling best..wahaha :P

uniauto parts said...

nice blog ....welcome to mine too ...pls click liek in FB to support ..thanks

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment