Jenis-Jenis Hati yang Terdapat di Malaysia



 1. Hati Tisu


2.Hati-Hati



3.Patah Hati



4.Makan Hati



5.Sakit Hati



6.Buah Hati

24 comments :

Suhaariff said...

hahaha !! osemmm gileee :)

Nadya Dyana said...

macam macam hati yg ada hee sumenye mmg ada ;)

puteri airyn said...

Dah klik dah iklan.. Nanti dah kaya..jangan lupa belanja yer.. Hehe.. gurau ja..

Izrah Zulkarnain said...

Baik hati tak ada ke? Hee~

||aLeaSaRa|| said...

kak lea hati tisu huwaaaaa!!!


kreatif ~(^-*)~

Hafiza AizZawa said...

mcm2 hati ader yer..kelakar yg mak dye pesan hati2 tp beli hati ayam..hehe..

Yumida Huda said...

yg no 2 tu kelakar
sedapnye hati ayam masak kicap

Cik Mun said...

hehehe..nak minx buah hati dari dktor k jgakla :p

Elie Lily said...

Elie kadang2 keras hati! :D

S.K.A said...

ha3..mcm2 berkaitan hati ye =)

Liza Izara Fazriel Fahmi said...

haha ok sangat kelakar suka tgok katun2 mcm ni cute jek

Nao Mei said...

kalau kita patah hati...jangan dok rebus hati tu buat pekasam...hihi

Nao Mei said...

la lupa pula...segmen akak tu masih berlancar lagi lah dik...hihi...
join lah...hihihi...

klik nuff kat sini :)

Nao Mei said...

la lupa pula...segmen akak tu masih berlancar lagi lah dik...hihi...
join lah...hihihi...

klik nuff kat sini :)

Nao Mei said...

kalau kita patah hati...jangan dok rebus hati tu buat pekasam...hihi

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

wuuu...macam macam hati ada ya? hehe part 2 : hati hati lucu la..hoho

sha (chirp chirp) said...

ahahha, pon boleee :D

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahhahaa...kreatif btul. Kali ni pasal hati plak. Bagus2.

el said...

kartun yg patah hati tu kan mmg x berkaitan lgsg dgn pertanyaan girl tu ngan datuk K..datuk K tu melalut jawab cam dia tgh patah hati hahahahahaha
hahahahahahaha

Lieya Von Jay said...

ada lagi lah yang tertinggal, busuk hati,. aggagaaaaa

yana said...

siyes kreatif

AiSyA LiEzA said...

hehehe... xD ada jugak org cm tu..wkakaka

siti azura salamat said...

best laa..hehe..

Norhazlina Mohd. Zaki said...

wo..buah hati mne leh beli kat kedai 7E

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment