4 BULAN TAK UPDATE BLOG

4 bulan dah tak update blog..tengok nuffnang sikit..bertimbun2 BE masuk..rugi2..ni rasa kena Update Balik

18 comments :

ShaLLeyShaLina said...

waaaaaaaa

Mr.Ket said...

haha..waaaaaaaa

Amirudy Mazlan said...

Salam bro.

Err..bg tips skit bro.
Cemana bleh dpt BE ni walo pon lama tak hapdet blog.. :-)

Mr.Ket said...

haha..sebab blog saya ni lain sikit kot..x bnyak tulis2

SyedGraphiX said...

waaaa... sy x pnah dpat ponn... -.-

missSenget said...

banyak nye BE die...

Mr.Ket said...

hehe..nanti korang pun dapat la

i am S!L4H.. said...

kenape die dpt byk be walaupon x update 4 bulan?
kompius+jeles=huwaaaa

Sasa Al-Sharif said...

weh mr ket. ko sepi ke mana?

aku agak nuffnang tgk susun atur ads di sini agak strategik utk iklan diorang. tu saja nak bagitau. sekian. haha..

ada jgk yg kata jgn ubah template ketika be berlangsung sbb nti be jd me

Mr.Ket said...

haha..sory2..aku rasa blank untuk berblog sekejap

f_aRa_aINa989 said...

cepat2 update..

:)

Mr.Ket said...

tunggu internet elok balik..:) slow gila sekrang

♥e'in♥ said...

jom jenguk my blog.. ade something 4 u.. ;)

dzuandiey said...

waaaaaa....bayank BE tu...rugi kalau tak jemput2 orang masuk..hehe....boleh minta satu BE?..ekeke...

http://dzuandiey.blogspot.com

Kasmawati Jaafar said...

nuffnang ni mmg pelik. dulu masa saya rajin update, 1 BE pun x pernah lekat. lepas stop update dlm sebulan lebih, tiba2 dpt 5 BE sekali. pelik kan? so, sape nak dpt BE, sila stop update dlm sebulan dua, gerenti dapat. kot?

shida'R said...

wahhh BE byk rugi nye xupdate blog hehee ^_^

DaHLia said...

gunakan BE sebaiknya.... :D

afro said...

xupdate pon bleh msuk.. ok la tu..

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment