Encik Kucing Kaya

Hasil titik peluh encik Kucing selama 12 tahun..akhirnya dia berkata yang dia telah berjaya membeli seutas rantai emas..betul atau tidak? itu yang kita tak taw..encik Kucing kaya?betul atau tidak? itu yang kita tak taw..Betul Ke rantai emas? betul atau tidak? itu yang kita tak taw...Pemilik Blog ni betul atau tidak? itu yang kita tak taw...









32 comments :

barbaramori89 said...

hahahhahaha..comei je doremon tibe2 dtg...

Cik Fia said...

o. pencuri ye kucin tu

Mr.Ket said...

hehe..doremon yang comel

Mr.Ket said...

dia pinjam je kot..bukan mencuri,.hehe

Jo Qusary said...

mula2 aku tak phm... bila dah baca komen sume org baru aku phm.

oh.

Mr.Ket said...

haha..lambat la ko ni jo

.s.o.f.i.a. said...

ha ha...... oooo, nakal yer!!!!

RM4.99 jer..... =)

Roxy zai said...

hehehe..lim kok wing ye kucing?hahaha..nakal la kucing ni!

~ShaFiza~ said...

rantai doremon dibedalnye.. nakal sungguh en.kuceng ni :p

hiro said...

cik ahmad kirim salam.

Anonymous said...

esok jangan tak datang kelas saya


regards,
Ahmad Ibrahim.

BUNGA said...

hehehe.. lawakla... :)

Mr.Ket said...

encik ahmad datang blog saya..sukanya..

Sasa Al-Sharif said...

celaka, klimaks kelucuan cerita ada kat ujung cerita. hahaha... cukup saspen

Mr.Ket said...

haha..macam cerita perang pulak ke sasa?

Miza Yusof said...

comelnya entry ni. sukaaaa :)

Silent said...

haha.suke yang ini juge mr.ket

Mr.Ket said...

heee

~fisha~ said...

like! like! like!

~fisha~ said...

like! like! like!

miss epa said...

HAHA.chomel je doremon tu. :)

B E A R said...

huhuhu comel2..
n suke2

Mr.Ket said...

like banyak2 ek

Noongju said...

best..comey..

Tomato Gurl's Life said...

hehe..cian doraemon punye loceng pun ko kebas ye incik tucen ;))

Zik said...

rantai doraemon dibedalnya....
kucing tu pun nk rantai mcm doraemon jgk...

Mr.Ket said...

tu la..kan cantik rntai doremon tu

MiMiEy :) said...

hahaha. doremon comel :)

Mr.Ket said...

comel bnyak2

che fara a.k.a fanadz said...

sekali doraemon punye loceng daa.hahaha.

Naseemah Sharieff said...

kantoii sudahh

'Aina Mohd Fauzi said...

haha . jahat betoi kucing tu ek ? pi 'pinjam' rantai doraemon . hehe ~

eh , doraemon ada berape rantai ? ;)

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment