Encik Kucing Bermain Wau

Selepas puas bermain bola sepak, encik kucing teringin pula bermain wau setelah melihat permaianan itu dimainkan di Astro Arena. Encik kucing mendapat wau tersebut setelah memberi wang sepuluh ringgit kepada tukang kedai mainan di Jalan Wak Lu, KL(kuala lipis).










18 comments :

Mr.Ket said...

Sory semua..tulisan yang ini agak kabur sikit..time upload je jadi kabur...yang original punya ok

adrinaqamarina said...

haha. penat teropng nak baca. huhu.

linda ismail said...

ceittttt,



nasib mata masih terang benderang lagi. ngaaa :D

.s.o.f.i.a. said...

he he........ siap bayar RM10 untuk wau yang harga 50sen.... he he.....

Mr.Ket said...

huhu..sory semua..yang sebelum2ni ok jer

Mr.Ket said...

haha..dia bayar 10 rinngit kat tokey kedai..beli gula2 50 sen kot..baki dia dapat 9.50..hehe

baincardin said...

wakakaka...^_^'

Mr.Ket said...

hehe..seronok ek gelak sorang2

$h@h_Izn@n said...

hahaha bijok cat mungmsain wau...ajo cat aq etek...ngeh3..

Mr.Ket said...

nak ajar kena bayar...50 rinngit sahaja..nanti aku bagi 50 sen

NAJ HEBAT said...

berat nye wau tuh...


hiyaaahhh!!

Mr.Ket said...

sebab tu la tak leh terbang..haha

Gayahspears said...

salam knai..

ehem,, gayah first time komen nih...adess.. kelakar2 :) huhu.. ko sungguh kreatif :) teruskan berkarya :)

Mr.Ket said...

hehe..tq gayah,,rajin2 datang blog saya yep

Tomato Gurl's Life said...

mahalnye harga wau rm10..meh cik tom buatkan nak..hihi..mr. tucen...sakit mata cik tom nak baca..tak berapa nak nmpk dialog..huhu...tp best!!

meera^da cute..*_* said...

haha..kretip kretip...baguih nooo en ket nii

keep it up..

Honeyvsbee said...

Lah. .kreatif nyer. .tk tepikir plop. .hu3

Mr.Ket said...

Tomato..sory..memang yang kali ni je kecik..tak taw nape

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment