Otak mencari Awek

Pada suatu hari.. encik kucing bertemu dengan encik udang..



Udang : kau nak yang mana satu?
Kucing: Aku nak yang paling cantik.
Udang : Nah! Nama dia Balqis. Ni alamat dia.
Kucing: Terima kasih Udang, kau memang cerdik dan baik. Nanti aku pergi dengan Otak.



Otak : cantik ke awek 2 kucing oi?
Kucing : Cantik la..tapi dia tak bergerak jugak macam saudara udang.
Otak : Panggil la dia datang jumpa aku. Aku segan nak pergi belakang tu..
Kucing : OK


Kucing : Ni dia, namanya Balqis.

5 comments :

adrinaqamarina said...

aduhai. safi balqis rupanya. :))

barbaramori89 said...

hahhaha..kecian kat otak..xdapat awekk..:P

morie-morie said...

x pe..otak dah ada awek kowt

sugar2 kapas strawberry said...

ahahaha.entry ni buat sy gelak panjang mcm pontianak tgh2 mlm :)

morie-morie said...

haha..jangan sebut..karang cik pon datang betul2 karang

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment