Encik Udang suka mandi

Selepas encik kucing dan encik udang pergi beraya di rumah sulaiman.. encik kucing terasa penat..lalu ingin mandi di dalam kolam air panas.









  

10 minit kemudian


 

16 comments :

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha....

sedapkan udang ni??

lauk kucing ada sekali tak?

morie-morie said...

haha..x boleh makan kucing.. x sanggup

Cik Jari said...

hahah...comeyla kucing n udang nih...mmg otak udang tul si udang tu ek..haish...

cik plankton said...

memang comel la..

morie-morie said...

hehe..nanti en kucing nak jumpa power rangers lak

adrinaqamarina said...

menggoda betol tengok udang goreng tu. haha.

RAFHAN ~peace~ said...

haha, kelakar la... nice idea bro.. aku pn pernah buat satu komik kat blog aku smpena hr raya..

morie-morie said...

ye ke?..aku pg melawat blog ko kejap ek

morie-morie said...

nasib bek udang tu mandi pkai baju...kalo tak blog aku ketegeri 18sx..hehe

Sasa Al-Sharif said...

pehal la otak ko terer sangat buat bodoh. haha.. aku suka yg ni.. lepak kat blog ko sambil layan komik

Azza ShanShan said...

Kucing neh jahat, taw!
Patot pon free~

morie-morie said...

tuan dia sedap je makan..cilakak.. mail pun jual kat pasar malam 2 ekor singgit

EiF@ said...

hahaha..tak leh benti gelak la bace komik2 en otak kucing.. memang lawak..kih3

Cik Bulat said...

hahahahahaha~ giler ah otak kamu~

morie-morie said...

haha..len kali datang lagi taw

Kudin said...

mari ber'kuak lentang bersama-sama.. hahahaha

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment